هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد  در سال ۱۳۸۶ عملیات اجرایی اش شروع و در  نوزدهم شهریور ۱۳۸۹  افتتاح شد .

این هتل با مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع و در بیست طبقه و زیربنای ۷۰۰۰۰ متر مربع یکی از مجللترین و بهترین هتل های کشور است .

آدرس و شماره تلفن :

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

051-38038

021-38038

هتل قصر طلایی مشهد

امکانات هتل :

سالن سمینارسالن همایش آمفی تئاتر مجلل
 استخرسوناجکوزی
حمام ترکیانواع ماساژسالن بیلیارد
سالن بدن سازیمحل بازی کودکانسالن بازی های رایانه ای
 سالن های زیباییآژانس مسافرتیخدمات راهنمای میهمان (کانسیرژ)
صرافیبانککتابخانه
بیزینس سنترتاکسی سرویسخدمات لاندری
پزشک مقیمپارکینگترانسفر فرودگاهی و راه آهن و حرم

 

هتل قصر طلایی مشهد هتل قصر طلایی مشهد هتل قصر طلایی مشهد

 

انواع اتاق ها :

 

  •  اتاق دبل لاکچری کانکت

این اتاق از هتل قصر طلایی شامل ۲ تخت دبل و ۲ تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان که در زمان رزرو این اتاق از هتل قصر طلایی باید ۲ باب دبل لاکچری کانکت  انتخاب گردد .

 

  •  دبل لندسکیپ

اتاق دبل لندسکیپ یکی از مرتفع‌ترین اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد می‌باشد و دارای تخت کینگ‌سایز است. از مهم ترین مزایای این اتاق  هتل قصر طلایی میتوان به داشتن چشم‌اندازی بی نظیر از شهر مشهد مقدس اشاره کرد .

 

  • دبل آتریوم

اتاق دبل آتریوم هتل قصر طلایی شامل یک تخت دبل است . همچنین در برخی اتاق ها به همراه یک تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان می باشد و منظره بی نظیر آن رو به نمای آتریوم هتل قصرطلایی می باشد .

 

  • دبل لاکچری تراس‌دار

اتاق دبل لاکچری تراس‌دار هتل قصر طلایی مشهد  واقع در طبقه چهارم این هتل است که شامل ۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به جکوزی می ­باشد .

 

  • دبل پانوراما تراس دار

اتاق دبل پانوراما تراس دار هتل قصر طلایی مشهد واقع در طبقه هفتم این هتل می‌باشد. این اتاق دارای تراس با نمای رو به حرم مطهر امام رضا (ع) و شهر مقدس مشهد می‌باشد و شامل یک تخت دبل و یک تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به جکوزی می باشد .

 

  • دبل پانوراما

اتاق‌های دبل پانورامای هتل قصر طلایی دارای یک پنجره با نمای رو به حرم مطهر امام رضا (ع) و یک پنجره به سمت شهر مقدس مشهد می باشد.  این اتاق که دارای چشم انداز رو به حرم می باشد دارایی امکاناتی همچون: یک تخت دبل و یک تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به جکوزی می باشد. با رزرو این اتاق از هتل قصر طلایی مشهد از نمای گنبد طلایی حرم لذت ببرید .

 

  • اتاق سینگل

اتاق سینگل هتل قصر طلایی شامل ۲ تخت سینگل و یا ۱ تخت دبل و همچنین شامل سرویس بهداشتی فرنگی، حمام است.

 

  • دبل لاکچری

این اتاق از هتل قصر طلایی مشهد دارای فضایی دلپذیر است که شامل ۱ تخت سینگل و یا ۱ تخت دبل و همچنین شامل سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به وان است. در زمان این اتاق از هتل قصر طلایی رزرو نوع تخت در اتاق قابل انتخاب نمی‌باشد .

 

انواع سوئیت ها : 

  • آپارتمان رویال

سوییت آپارتمان رویال هتل قصر طلایی، یکی از لوکس‌ترین و مجلل ترین سوییت ها می باشد که پذیرای میهمانان خاص و مشکل‌پسند است. اگر به دنبال ساختن خاطراتی به یاد ماندنی هستید رزرو این سوییت از هتل قصر طلایی را از دست ندهید.

 

  • پرنسس رویال

سوییت پرنسس رویال هتل قصر طلایی، ویژه زوج‌های جوان و عروس و دامادها در نظر گرفته شده است و شامل یک تخت دبل کینگ سایز و فضایی جهت نشیمن، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به جکوزی می‌باشد. اگر به دنبال اتاقی مجلل و رویایی برای سفر خود هستید پیشنهاد ما رزرو این اتاق از هتل قصر طلایی است

 

  • امپریال سوییت

امپریال سوییت هتل قصر طلایی، با متراژ بیش از ۱۰۰ متر، در بعضی از اتاق ها ۲ تخت دبل و ۳ تخت سینگل و در بعضی از اتاق ها ۲ تخت دبل و یک تخت سینگل و کاناپه تخت شو دارد.

 

  •  پرزیدنت سوییت

اگر می خواهید به سبک یک رییس جمهور در هتل قصر طلایی اقامت نمایید، رزرو این سوییت لوکس را به هیچ عنوان از دست ندهید. این اتاق از هتل مجلل قصر طلایی با موقعیت مکانی و امکانات خاصی که دارد لحظات لذتبخشی را بریتان به ارمغان خواهد آورد.

 

  • پرنسس سوییت

پرنسس سوییت هتل قصر طلایی یکی از بهترین گزینه ها به منظور رزرو برای زوج های جوان می باشد. این سوییت شامل یک تخت دبل کینگ و فضایی جهت نشیمن، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به جکوزی می‌باشد.

 

  • سوییت وسترن

رزرو سوییت وسترن هتل قصر طلایی، با طراحی کاملا متفاوت و منحصر بفرد خود می تواند یکی از جذاب ترین گزینه ها برای اقامت مسافران باشد. این سوییت از هتل قصر طلایی شامل ۱ تخت دبل و همچنین شامل سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به جکوزی است.

 

  • سوییت قاجاری

سوییت قاجاری هتل قصر طلایی شامل ۲ اتاق، ۲ تخت دبل و ۱ تخت سینگل و همچنین شامل ۲ سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به جکوزی می باشد. با رزرو این سوییت از هتل قصر طلایی خاطراتی بی نظیر برای خود و هم سفرانتان به ارمغان بیاورید.

 

  • سنیور سوییت

سنیور سوییت هتل قصر طلایی، شامل یک اتاق اصلی، یک اتاق خواب، ۱ عدد تخت دبل و ۲ عدد تخت سینگل یا کاناپه تخت شو است. (در زمان رزرو این سوییت از هتل قصر طلایی امکان انتخاب نوع تخت مقدور نمی باشد.)

  • جونیور سوییت

جونیور سوییت هتل قصر طلایی شامل دو بخش خواب و نشیمن می باشد که به وسیله پارتیشن از هم جدا شده اند. این تیپ سوییت با سنیور سوییت کانکت می باشد و در صورت رزرو یک باب جونیور و یک باب سنیور با عنوان امپریال سوییت به میهمان واگذار می شود.

  • کیدز سوییت

کیدز سوییت هتل قصر طلایی، دارای یک اتاق خواب، ۱ عدد تخت دبل و ۲ عدد تخت سینگل و دارای تراس می باشد. امکانات جذاب و بی نظیر این سوییت محیطی شاد و سرگرم کننده برای کودکان فراهم می آورد. با رزرو این سوییت از هتل قصر طلایی خاطراتی به یادماندنی برای کودکان خود فراهم آورید.

 

 

فاصله تا جاهای مهم شهر :

فرودگاه6/5 کیلومتر
ترمینال3/7 کیلومتر
راه آهن7/5 کیلومتر
حرم امام رضا2/9 کیلومتر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *