هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا از سال 1398 آغاز به کار کرده است .

این هتل دارای 18 طبقه در مجموع و 11 طبقه اقامتی دارای بیش از 100 اتاق می باشد .

 

آدرس و راه های ارتباطی :

آدرس : سهروردی شمالی، پایینتر از بهشتی ، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک 42  ( مسیریابی از گوگل مپ )

تلفن : 97 346 884 21 98+

ایمیل : info@persianplazahotel.com

 

هتل پرشین پلازا

 

دو تخته دابل 

دوتخته برای یک نفر 

دوتخته دابل بالکنی

دوتخته توئین بالکنی

دوتخته توئین

این هتل با در نظر گرفتن مجموعه ایی متنوع از اتاق های با تخت دبل سعی در مرتفع کردن نیاز افراد متفاوت برای این دسته از مسافرین در اتاق های با تخت دبل را داشته است .
در هر طبقه از مجموعه اقامتی تختهای دبل کینگ سایز برای آن دسته افرادی که نیاز به تختهای حجیم تر دارند در دو گونه اتاق ویژه متفاوت که یکی با بالکونی به همراه دید شمالی و دیگر از نوع پارتیشن دار می باشد با دید شمالی در گوشه دنج هر طبقه لذت یک اقامت به دور از هیاهوی روزانه را برای شما به ارمغان می آورد.
همچنین نوع دیگری از اتاق های دبل با سایز نرمال و دید جنوبی و یا اتاقهای دونفره با تختهای مجزای توئین برای مسافرین که به صورت همکار و یا دوست قصد اقامت دارند با دید شمالی در نظر گرفته شده است.همچنین نوعی از رزرو با عنوان اقامت دو تخته برای یک نفر نیز به آپشنهای رزرو اضافه شده تا آن دسته افرادی که نیاز به فضای بزرگتر پیدا میکنند نیز بتوانند از اقامت ددر مجموعه هتل پنج ستاره پرشین پلازا به صورت یکسان لذت ببرند.
در تمامی مجوعه اتاق های اقامتی دبل، اقلام برای دو نفر شامل اقلام بهداشتی و خوراکی شارژ میشود و همچنین اقلامی چون بطری آب معدنی، چای بسته بندی مشکی و انواع دیگر دمنوش ها و نسکافه بصورت رایگان در تمامی اتاق ها شارژ می باشند.

اتاق های سینگل

اتاق یک نفره  فقط یک تخت دارد که کارایی آن به عنوان اتاق پارلر بیشتر برای اهداف تجاری و کاری میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

تمامی اتاق های سینگل در گوشه های دنج هتل با امکانات کاملا مشابه بقیه تیپ های اتاق های دیگر تجهیز شده اند و بصورت حمام با وان یا با دوش و همچنین بصورت smoking free برای افراد سیگاری یا nonesmoking برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
تمامی حوله ها بصورت پکینگ، بهمراه اقلام بهداشتی دیگرِ بسته بندی مثل شامپوهای سر و بدن و صابون های با عطر ملایم و مسواک و خمیردندان و دیگر اقلام در سرویس های بهداشتی شارژ میشوند.

اتاق تریپل

در مجموعه اقامتی هتل پنج ستاره پرشین پلازا، اتاق های تریپل برای خانواده هایی که با فرزند یا افراد نزدیک فامیل و آن دسته افرادی که بصورت گروهی سفر کرده اند مناسبتر میباشند.
مجموعه اتاق های تریپل در دودسته بندی تخت های متفاوت برای خانواده ها بصورت یک تخت دبل کینگ سایز و یک تخت مجزا سینگل برای فرزند تعبیه شده است و همچنین برای افرادی که قصد اقامت گروهی دارند، بصورت سه تخت مجزا سینگل مناسب این دسته از مسافران میباشد.
امکانات مجموعه اتاق های تریپل نیز در سرویس های بهداشتی و مینی بار و اقلام و لوازم برای سه نفر و در صورت اضافه نمودن تخت برای نفر اضافه روی اتاق بصورت کامل شارژ میشود.

سوئیت دو خوابه ویژه

 

 

 

سالن ها :

تالار مجلل پذیرایی

تالارهای مجلل پذیراییِ هتل پنج ستاره پرشین پلازا که در طبقه های اول و دوم واقع شده اند با ظرفیت پذیرش چهارصد نفر با بهره گیری از سبک معماری مدرن-کلاسیک آمادگی میزبانی از مراسم مهم شما از جمله مراسم عروسی و همایش، ولیمه و ختم و تولد را داراست.
سالنِ عقدی بسیار شیک و مجلل باظرفیت سی نفر که دکور آن بنا به سلایق متفاوت بشکل مدرن و یا سنتی میتواند چیدمان متفاوتی داشته باشد و مراسمی پرخاطره را برای شما رقم بزند. سالن عقدِ تالار مجلل پذیرایی همچنین بادکنک آرایی را که در هارمونی کامل با گل آرایی های صحنه و شمع آرایی ها چیدمان میشود.
سیستم های صوتیِ Hi Fi باکیفیت همرا با گروه دی جی خواننده از دیگر خدماتِ مناسب مراسم های مختلف شماست. و ویدیو پروژکتورها و انواع نورپردازی های پیکسلی بشکل نقطه ایی و رقص نورهای رنگارنگ و نورهای عمومیِ سفید گرم تجهیز شده.

سالن آمفی تئاتر (همایشات)

سالن آمفی تئاتر در طبقه بالای لابی قرار دارد و با ظرفیت ۱۸۰ نفر مناسبِ گردهمایی های اداری یا تجاری یا میتینگهای تخصصی و یا هنری می باشد .
فضای بزرگِ سالن آمفی تئاتر دارای امکانات اینترنت پرسرعت می باشد که امکان برگزاری ویدیو کنفرانس ها را به راحتی میسر میکند.

همچنین امکانات مجهز صوتی Hi fi و دیگر وسایل تصویریِ مجهز در فضایی کاملا آرام تمرکز حضّار را برای برگزاری یک جلسه استاندارد تضمین میکند.

سالن آمفی تئاتر هتل پرشین پلازا

اتاق جلسات

 

رستوران ها :

رستوران vip رویال گلکسی

کافه رستوران زیبای پرشین پلازا ضمن بهره گیری از معماری زیبای فضای لابی هتل، داری فضای باز و سرپوشیده میباشد که برای سلیقه های متفاوت طراحی شده است.

رستوران vip رویال گلکسی هتل پرشین پلازا

کافه رستوران رویال گلکسی

در بالاترین طبقه هتل و با چشم اندازی زیبا از تهران که طراحی برجسته ترین معماران داخلی را در پس خود دارد، جاییکه دیدی محیطی و 360 درجه و کاملا مشرف به کل شهر را داراست،

رستوران vip رویال گلکسی هتل پرشین پلازا

 کافه پرشین پلازا

کافه پرشین پلازا در مجاورت مجموعه گیم سنتر در لابی هتل  می باشد .

 

گیم سنتر :

در محوطه بزرگ لابی مجموعه گیم سنتر ، سعی شده از بهترین امکانات تفریحی برای پر کردن اوقات فراغت میهمانان و مراجعه کنندگان قرار گیرد.
دو عدد پلی استیشن 5 با مجموعه نسل نهم کنسول بازی در تلویزیون های بزرگ 50 اینچی با رزولوشن 4k
فوتبال دستی  از نوع ایستاده آن در کلاسِ حرفه ایی و با کیفیت، از نظر اندازه بدنه و کیفیت دستگیره
دو میز حرفه ایی بیلیارد و نورپردازی فلورسنت متناسب و نقطه ایی بازی های اصلی اسنوکر و کارامبول

فوتبال دستی هتل پرشین پلازا

مجموعه باشگاه بدنسازی و استخر وسونا :

در طبقات زیرینِ پنجم و چهارم مجموعه ورزشی هتل شامل سالن بدنسازی ، سيستم حمام سنتی ، سيستم ماساژ با اتاقهای مجزا ، سوناهای خشك و بخار می باشد و مجموعه استخر می باشد.
سالن بدنسازی با تجهیزاتِ به روز و استاندارد مثل اسکوات هاک و هالترها تا دستگاه های سیم کش دوطرفه و کتل بل و الپتیکال و تردمیل
همچنین سیستم سونای خشک و بخار با هیتر ها و گرمکن های ایتالیایی دارای سیستم های صوتی و روشنایی فضایی لذت بخش را برای حداکثر لذت و آرامش میهمانان فراهم نموده است.
استخر مجموعه نیز با دراختیار داشتن سیستم تسویه سبدهای غربال در داخل اسکیمر و فیلتر شنی باعث می شود هرگز بوی کلر به مشام اتان نرسد.

سالن بدنسازی هتل پرشین پلازا

سایر امکانات :

صرافی :

در منتها علیه بخش لابی هتل  تمامی خدمات ارزی را تسهیل می کند.

غرفه سوغات :

در بخش لابی غرفه سوغات قرار دارد .

آرایشگاه مردانه :

غرفه آرایشگاه و پیرایش مردانه در طبقه زیرینِ اول قرار دارد .

 

فاصله هتل تا جاهای مهم شهر :

فرودگاه امام خمینی64/7 کیلومتر
فرودگاه مهرآباد16/7 کیلومتر
راه آهن تهران10/3 کیلومتر
برج میلاد10/2 کیلومتر
ترمینال غرب (آزادی)15 کیلومتر
ترمینال جنوب (خزانه)10/2 کیلومتر
ترمینال بیهقی (آرژانتین)3/8 کیلومتر
ترمینال شرق (تهران پارس )9/3  کیلومتر
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *