هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد هتلی 5 ستاره و از شیک ترین هتلهای مشهد است .

فاصله هتل با حرم امام رضا 1/4 کیلومتر است .

تلفن :

051-38080
09155281075

هتل درویشی مشهد

انواع اتاقها و سوئیت ها :

اتاق امپریال

اتاق و سوئیت امپریال با دکوری سلطنتی در طبقه 15 و 16 هتل مجلل درویشی واقع شده اند . در اتاق امپریال 3 نفر می توانند حضور داشته باشند . سوئیت امپریال دارای یک خواب و یک اتاق نشیمن می باشد . از دیگر امکانات می توان به داشتن سرویس فرنگی ، جکوزی و تلویزیون هوشمند اشاره کرد.
اتاق امپریال هتل درویشی مشهد

اتاق کوئین

اتاق کویین با دکوری سلطنتی در طبقه 15 و 16 هتل مجلل درویشی واقع شده اند . اتاق کویین دونفره می باشد و دارای جکوزی ، سرویس فرنگی ، سیستم تلویزیون هوشمند می باشد . این اتاق پیشنهاد ویژه هتل جهت گزراندن ماه عسل می باشد
اتاق کوئین هتل درویشی مشهد

سوئیت امپریال

اتاق و سوئیت امپریال با دکوری سلطنتی در طبقه 15 و 16 هتل مجلل درویشی واقع شده اند . در اتاق امپریال 3 نفر می توانند حضور داشته باشند . سوئیت امپریال دارای یک خواب و یک اتاق نشیمن می باشد . از دیگر امکانات می توان به داشتن سرویس فرنگی ، جکوزی و تلویزیون هوشمند اشاره کرد.
سوئیت امپریال هتل درویشی مشهد
پنت هوس اسپا
یکی از مجلل ترین واحد های هتل مجلل درویشی ، پنت هوس اسپا می باشد که به شما این امکان را میدهد تا علاوه بر استفاده از امکانات پنت هوس ؛ از محیط ویژه اسپا هم لذت ویژه ای ببرید .
پنت هوس اسپا هتل درویشی مشهد
اتاق آینده
معماری به سبک جدید و همچنین خدمات و امکاناتی نوین را در اتاق آینده تجربه کنید . از جمله امكانات و خدمات لاکچری این اتاق سيستم تهويه مطبوع ، سیستم تلویزیون هوشمند می باشد .
اتاق آینده
دوبلکس پرزیدنتال
دوبلکس پرزیدنتال با سبک نورپردازی ویژه و همچنین امکاناتی لوکس ، لذت اقامت شما را چندین برابر می کند . از جمله امكانات و خدمات لاکچری این دوبلکس سيستم تهويه مطبوع ، سیستم تلویزیون هوشمند می باشد .
دوبلکس پرزیدنتال هتل درویشی مشهد
دوبلکس مصر
معماری مصر را در دوبلکس مصر برای میهمانان هتل مجلل درویشی به وجود آورده ایم. این دوبلکس شامل دو اتاق خواب که یکی از آنها دارای تخت دونفر و دیگر دارای دو تخت تک نفره می باشد . از دیگر امکانات می توان به تلویزیون هوشمند ، اتاق نشیمن و… اشاره کرد .
دوبلکس مصر هتل درویشی مشهد
دوبلکس ایران اسلام
معماری ایران در دوره اسلام را در دوبلکس ایران اسلام برای میهمانان هتل مجلل درویشی به وجود آورده ایم .از جمله امكانات و خدمات لاکچری این دوبلکس سيستم تهويه مطبوع ، سیستم تلویزیون هوشمند نام برد
دوبلکس ایران اسلام هتل درویشی مشهد
پنت هوس رم
یکی دیگر از مجلل ترین واحد های هتل مجلل درویشی ، پنت هوس رم می باشد که به شما این امکان را می دهد خود را در رم باستان حس کنید و امکانات و خدمات لوکس در سفر خود لذت ببرید
پنت هوس رم هتل درویشی مشهد
دوبلکس ایران باستان
محیط این دوبلکس برگرفته از معماری باستانی ایرانی است که با اقامت در آن از خدمات لوکس بهره می گیرید و سفری لذتبخش تجربه می نمایید.
دوبلکس ایران باستان
دوبلکس هند
معماری هندوستان را در دوبلکس هند برای میهمانان هتل مجلل درویشی به وجود آورده ایم .از جمله امكانات و خدمات لاکچری این دوبلکس سيستم تهويه مطبوع ، سیستم تلویزیون هوشمند نام برد
دوبلکس هند هتل درویشی مشهد
دوبلکس عرب
دوبلکس عرب با طراحی داخلی ومعماری به سبک فرهنگ عرب، میزبان شماومیهمانان ملل مختلف می باشد . این دوبلکس دارای دو خواب که یکی از آنها دارای یک تخت دبل و اتاق دیگر دارای تخت تویین می باشد .
دوبلکس عرب
دوبلکس چین
معماری چین را در دوبلکس چین برای میهمانان هتل مجلل درویشی به وجود آورده ایم . این دوبلکس شامل دو اتاق خواب که یکی از آنها دارای تخت دونفر و دیگر دارای دو تخت تک نفره می باشد . از دیگر امکانات می توان به تلویزیون هوشمند ، اتاق نشیمن و… اشاره کرد .
دوبلکس چین
اتاق دوتخته فصل
فضائي دلپذير كه به شما امكان مي دهد دقايقی درخلوت خود استراحت كنيد و از سفر خود لذت ببريد. از جمله امكانات اتاق: سيستم تهويه مطبوع ، سیستم تلویزیون هوشمند می باشد .
اتاق دوتخته فصل هتل درویشی مشهد
اتاق سه تخته
فضائي دلپذير كه به شما امكان مي دهد دقايقی درخلوت خود استراحت كنيد و از سفر خود لذت ببريد. از جمله امكانات اتاق: سيستم تهويه مطبوع ، سیستم تلویزیون هوشمند می باشد .
اتاق سه تخته
اتاق چهار تخته
فضائي دلپذير كه به شما امكان مي دهد دقايقی درخلوت خود استراحت كنيد و از سفر خود لذت ببريد. از جمله امكانات اتاق: سيستم تهويه مطبوع ، سیستم تلویزیون هوشمند می باشد .
اتاق چهار تخته
مرکز خرید هتل مجلل درویشی :
بازاری لوکس شامل سوغات و هدایا و برندها و فروشگاه هایی چون ساعت ، تابلو ، عطر ، پوشاک ، کیف و کفش ، فرش ، آجیل ، عینک ، اسباب بازی ، شکلات ، پارچه فروشی ، شال و روسری ، نقره فروشی ، آتلیه و…
مرکز خرید هتل درویشی مشهد
مجموعه آبی :
ماساژ
هتل پرسنل حرفه ای و مجرب با ارائه انواع ماساژهای جهانی آرامش و شادابی را به جسم و روح شما هدیه می بخشند.
ماساژ هتل درویشی مشهد
سالن بدنســـازی
این سالن مجهز به تجهیزات مختلف ورزشی است و تمامی مهمانان گرامی میتوانند از خدمات آن بهره ببرند.
سالن بدنسازی هتل درویشی مشهد
سالن های زیبایی
هتل مجلل درویشی دارای دو سالن مجزای آرایشی بانوان و آقایان می باشد و زیبایی وطراوت را با کادری آموزش دیده و مجرب برای شما به ارمغان می آورند.
سالن زیبایی هتل درویشی مشهد
سونا خشک و بخار
گرما و رطوبت بسیار زیاد به بهبود ورم مفاصل و عضلات کمک خواهد کرد.در سونا خشک و بخار سلامتی و آرامش را برای شما به ازمغان آورده ایم.
سونا خشک هتل درویشی مشهد
جکوزی
خدمات جکوزی در فضايی کاملا خصوصي و بشکل منحصر به فرد ارايه می شود.
جکوزی هتل درویشی مشهد
استخر
استخر سرپوشيده آب گرم هتل مجلل درویشی به شما اجازه لذت بردن از شنا را در هر فصل و هوايی مي دهد. استفاده از اين استخر با نورپردازی آرام و دلنشين برای ميهمانان مقيم در هتل فراهم آمده است و همچنین میهمانان می توانند جهت رفع خستگي سفر و تجديد قواي روحی و جسمی از امکانات اين مجموعه بهره مند گردند
سنگ رودخانه
امروزه مردم در سراسر جهان نیز با فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف از سنگ‌درمانی و خواص آرامش‌بخش و تسکین‌دهنده سنگ‌ها نه‌تنها برای درمان بیماری‌ها و اختلال‌های روحی و جسمی بلکه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های جسم و روح نیز استفاده می‌کنند.
دکتر ماهی
15 دقیقه فیش اسپا
ویژه دست و پا
رفع خستگی و ریلکسیشن
ایجاد گردش خون بهتر
از بین بردن استرس و اضطراب
مفید برای شادابی پوست
محیطی کاملا بهداشتی
حمام سنتی
با استفاده از خدمات حمام سنتی علاوه بر نظافت بدن از تعادل طبع و آرامش نیز برخوردار شوید.
حمام سنتی هتل درویشی مشهد
سالن های پذیرایی :
چایخانه سنتی هتل درویشی مشهد
کافی شاپ هتل درویشی مشهد
کافی شاپ هتل درویشی مشهد
رستوران آتریوم
رستوران روف گاردن
فست فود فیروزه
چایخانه ستنی برکه
سالن صبحانه ارغوان
کافی شاپ مرکزی
کافی شاپ اسپا
کافی شاپ بیلیارد
تالارها :
تالار آیینه (همایش، سمینار، عروسی، ضیافت)
واقع در طبقه ۱۷
چیدمان به صورت آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۵۰ الی ۴۰۰ نفر ، یو شکل جهت کنفرانس با ظرفیت ۹۰ نفر دارای امکانات صوتی و تصویری ، قابلیت نصب میکروفن تک نفره در حالت چیدمان یو شکل به تعداد نفرات
استفاده همزمان سالن جهت خانم ها و آقایان با قابلیت جداسازی از طریق رول آپ
استفاده از کل سالن به عنوان فضای نمایشگاهی
تالار آیینه هتل درویشی مشهد
تالار دیپلمات
واقع در طبقه 1-
سالنی چند منظوره ، در این سالن می توانید بهترین و متفاوترین میهمانی های خود را برپا نمائید . جشن های خود را با خیالی آسوده برگزار نمائید چرا که در این مکان  تمامی امکانات مورد نیاز فراهم شده و از کادری مجرب و حرفه ای برای ارائه خدمات بهره گرفتهمی شود  .
تالار دیپلمات هتل درویشی مشهد
اتاق جلسات
واقع در طبقه 17/5
چیدمان میز کنفرانسی با ظرفیت ۳۰ نفر و قابل افزایش تا ۴۵ نفر دارای امکانات صوتی و تصویری
قابلیت نصب میکروفن تک نفره به تعداد میهمانان
اتاق جلسه هتل درویشی مشهد
برخی امکانات جانبی دیگر :
آژانس هواپیمایی
صرافی
آتلیه کودک
آتلیه عکس سنتی
آرایشگاه بانوان و آقایان
بیلیارد
تاکسی سرویس
شهربازی
برخی خدمات رایگان :
ترانسفر رایگان حرم
ترانصفر رایگان فرودگاهی
IPTV
پارکینگ
کافی نت
اتاق سیگار
خدمات پشتیبانی مهمان
اینترنت رایگان
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *