بیمارستان پیامبران تهران

بیمارستان پیامبران تهران  در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع و با زیربنای 8 هزار مترمربع در سال 1368 هجری شمسی پی ریزی شد و در  در سال 1381 افتتاح شد .

بیمارستان پیامبران تهران

 

آدرس و راه های ارتباطی :

آدرس تهران – میدان دوم صادقیه – بلوارآیت الله کاشانی – بلوار اباذر – بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران

 تلفن ۴۱-۴۴۰۷۹۱۳۱

 فکس ۴۴۰۷۸۳۹۲

 

 

ساعات ملاقات :

ساعات ملاقات همه روزه از ساعت 15 الی 16:30 می باشد.

 

کلینیک ها :

  • کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی

کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان پیامبران در کلیه رشته‌های پزشکی در ایام هفته در مقاطع زمانی صبح و بعدازظهر به مراجعان ارائه خدمت می‌کنند.

کلینیک‌های تخصصی بیمارستان در گروه‌های اصلی و زیرگروه‌های جراحی، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، ارولوژی، داخلی، غدد، گوارش، ریه، کلیه، روماتولوژی، خون و هماتولوژی، مغز و اعصاب، عفونی، زنان و زایمان، نوزادان، اطفال، پوست، اعصاب و روان، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، تغذیه و … با حضور پزشکان متخخص و فوق تخصص خدمات ارائه می‌دهد.

  • کلینیک زخم

كلینیك زخم، استومی و بی اختیاری بیمارستان پیامبران تهران جهت پیشگیری و تشخیص و درمان و بازتوانی در بیماران مبتلا به انواع زخم های حاد و مزمن (زخم دیابتیک ؛زخم بستر؛زخم های عروقی(وریدی – شریانی)؛زخم سوختگی و …) و بیماران دارای انواع استومی (ایلئوستومی ؛کلستومی؛ یوروستومی ؛تراکئوستومی) و بی اختیاری و مشكلات و عوارض مربوطه راه اندازی شده است.

پزشكان فوق تخصص و متخصص و مجرب در این مركز با كمك پرستار متخصص مراقبت از زخم و استومی و بی اختیاری با مدرک بین المللی با در اختیار داشتن امكانات كامل تشخیصی و درمانی موجود امكان سرویس دهی به صورت بستری و سرپایی در بالاترین سطح كیفی تشخیصی و درمانی و بازتوانی مطابق آخرین استانداردهای كشوری و بین المللی را دارند.

  • کلینیک درد 

در این کلینیک خدمات زیرارائه می‌شود:

مشاوره تشخیص و درمان علل درد حاد ومزمن
ارائه داروهای تسکین‌دهنده درد
درمان دردهای مزمن صعب الاعلاج
تجویز پمپ درد برای بیمارانی که باید از آن استفاده کنند

خدمات ارائه شده در این بخش عبارتند از :

لیزر موهای زائد توسط پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا، لیزر جوانسازی پوست، لیزر درمان لک و رفع تاتو
درمان انواع زگیل از جمله زگیل تناسلی (کرایوتراپی و لیزر)
میکرونیدلینگ
آر اف فرکشنال
تزریقات زیبائی (بوتاکس، انواع ژل و …)
لایه برداری پوست (میکرودرم ابریژن و پیلینگ شیمیائی)
کلینیک جراحی پلاستیک و ترمیمی (زیبائی):
رینوپلاستی (جراحی اصلاح بینی) ،
بلفاروپلاستی (جراحی اصلاح افتادگی پلک)
پیکرتراشی جراحی (لیپوماتیک)
ابدومینوپلاستی (جراحی اصلاح افتادگی شکم)
لیفت نواحی مختلف بدن (صورت، شکم، ران، بازو و …)
ماموپلاستی (اصلاح بزرگی سینه)

  • آریتمی قلبی

کژآهنگی یا آریتمی قلبی به معنی غیرطبیعی بودن ریتم قلب است.

خدمات پاراکلینیکی :

  • مرکز جامع آزمایشگاهی :

آزمایشگاه بیمارستان پیامبران تهران با داشتن بخش های متنوع و مختلف، یکی از آزمایشگاه های موثر و مطرح کلان شهر تهران است. اين آزمايشگاه با سيستم هاي و دستگاه هاي تمام اتوماتيك كمپاني زيمنس و هيتاچي خدماتی همچون سرولوژی، پاتولوژی، هورمون شناسی، انگل شناسی، بیوشیمی، هماتولوژی، میکروب شناسی، ایمنی شناسی و تجزیه ادرار را به مردم ارائه می دهد. آزمایشگاه بيمارستان پيامبران، همه روزه بصورت 24 ساعته حتي ایام تعطیل به ارائه خدمات می پردازد.

آزمايشگاه بيمارستان به صورت شبانه روزي فعاليت داشته و كليه تست هاي تخصصي هورمون شناسي ، غربالگري مادران باردار(تريپل ، كواد…) ، غربالگري نوزادان و كليه تست ها به روش فلوسايتومتري و روش پی سی آر در اين مركز انجام مي شود. بخش پاتولوژی هم با دو پزشك متخصص پاتولوژي داراي بورد تخصصي آزمايشگاه و كلينيكال پاتولوژي و دو كارشناس علوم آزمايشگاهي با سابقه كافي و مسلط به امور بخش پاتولوژي فعالیت می کند.

جدا از کلیه تست های معمول آزمایشگاهی و پاتولوژی آزمایشگاه بیمارستان پیامبران اخیرا تست های فوق تخصصی زیر را هم انجام می دهد:
ADH ، MV Ag ، Cyclosporin، Galactomanan، 2jak، Lamotrigin، Pk2M(M2PK)، MTHFR، NBT، OCB، Organik Acid، Parrovirus، PAI، STD panel، TSH Receptor، ANA profile و …

  • مرکز جامع تصویربرداری :

خدمات اصلی این مرکز عبارتند از :

– خدمات سونوگرافی

– خدمات ام آر آی

– خدمات سی تی اسکن

– سنجش تراكم استخوان (BMD)

– ماموگرافی

– بیوپسی فیوژن پروستات

 

  • پزشکی هسته ای :

دستگاه پزشکی هسته ای بیمارستان پیامبران دستگاه بسیار مدرن گاما كمرا از شركت زیمنس آلمان می باشد .

  • بخش اسگوپی ها :

اقدامات اصلي انجام شده در این واحد شامل آندوسكوپي تشخيص و كولونوسكوپي تشخيصي است و در كنار اين اقدامات اگر بيماري مشكلات خاصي داشته باشد مي توان آندوسكوپي درماني و كولونوسكوپي درماني نيز انجام داد . اين موارد شامل باندليگاسیون مری، برداشتن پوليپ هاي معده و روده – اسكلروتراپي و مداخلات درماني براي بندآوردن خونريزي گوارشی ناشی از زخم معده و مري، خارج كردن جسم خارجي بويژه داخل دستگاه گوارش فوقاني است. در این بخش تجهیزات کامل آندوسكوپي – كولونوسكوپي – سوزن تزريق – كليپس – آندولوپ – پنس – و هوک مخصوص جسم خارجي موجود است. پنس اسنر و پولیپکتومی و دستگاه كوتر از دیگر تجهیزات این بخش است.

  • فیزیوتراپی و توانبخشی :

در بخش تخصصی فیزیوتراپی بیمارستان پیامبران فیزیوتراپی از طریق استفاده از الكتروتراپی (دستگاه های TENS، نورمادون قرمز ) انواع لیزر ( پرتوان و کم توان )، شاک ویو، حرکت درمانی فیزیوتراپی سرپایی و فیزیوتراپی بستری و بخش های ویژه زیر نظر متخصصان ارتوپدی توسط بهترین و ماهرترین فیزیوتراپیست ها انجام می شود.

این بخش تجهیزات جدیدی را هم به خدمات پیشین خود اضافه کرده است از تجهیزات جدید بخش فیزیوتراپی دستگاه بیوفیدبک است كه به منظور دادن فیدبك تصویری به بیمار در مورد توانایی انقباض عضلات ازكار افتاده یا بسیار ضعیف و نیز درمان و بهبود بی اختیاری های ناشی از سكته مغزی و سایر مشكلات نورولوزیك به كار میرود. از دیگر تجهیزات جدید بخش میتوان به دستگاه Air Compression Circulation Limb Massage اشاره كرد كه به منظور بهبود گردش خون، لنف، كاهش اسپاسم و گرفتگی های عضلات و نیز كاهش قابل توجه تورم در هر نقطه از اندام تحتانی استفاده میشود. این دستگاه مانند شلوار دور تا دور پا را در بر میگیرد و از مچ پا تا ران توسط دستگاه تحت ماساژ با قدرت فشار قابل كنترل قرار میگیرد.

لازم به ذكر است در این بخش درمان از طریق طب سوزنی نیز انجام میگیرد.

  • شنوایی سنجی، بینایی سنجی

کلینیک های شنوایی سنجی و بینایی سنجی(اپتومتری) بیمارستان پیامبران توسط کارشناسان مجرب و با استفاده از دستگاه های مدرن و به روز برای سنجش شنوایی و بینایی هم کودکان و هم بزرگسالان عمل می کنند. دقت تشخیص مشکلات و یافتن علل احتمالی به وسیله تست های تشخیصی

  • كلینیك دندانپزشكی

کلینیک تخصصی دندانپزشکی بیمارستان پیامبران اكنون نیز با امكانات کاملا مجهز و دستگاه های پیشرفته رادیوگرافی و استریلیزاسیون در خدمت مراجعین محترم می باشد. هم اكنون دندانپزشكان عمومی و متخصصین باتجربه آماده ارائه کلیه خدمات تخصصی است.

درمان های تخصصی و فوق تخصصی ایمپلنت – جراحی های وستیبولوپلاستی – بستن شكستگی فكین با آرچی وان – لمینیت – وینر كامپوزیت – درمان انواع ناهنجاری های فکی و مال اكلوژن و درمان های نیازمند بیهوشی عمومی و بی حسی های گسترده که در مطب ها و کلینیک ها قابل انجام نیست در این مرکز ارائه می شود.

خدمات مراقبتی :

  • اورژانس :

بخش اورژانس بیمارستان در طبقه همكف ساختمان جديد در فضایی بالغ بر هزار متر مربع بنا گردیده و یکی از بزرگترین و مدرنترین بخش های اورژانس بیمارستان های خصوصی در ایران است. بخش دارای 20 تخت فعال در تحت نظر 1 و 2 و همین طور 5 تخت درسرم تراپي و 3 تخت تزريقات و 2 تخت در اتاق ایزوله عفوني و2 تخت CPR و 1تخت دراتاق عمل سرپائی و1تخت درگچ گیری میباشد.

همچنین اورژانس دارای اتاق های معاینه پزشکان متخصص اطفال,عمومی,طب اورژانس و ارتوپدی می باشد.

شماره تلفن بخش : 12 – 48993310

بخش های بستری: 

بیمارستان پیامبران دارای بخش های متعدد بستری برای بستری نمودن بیماران با مشکلات گوناگون است. بخش های بیمارستان به نام گل های زیبا نامگذاری شده است و بیماران با مشکلات قلبی، داخلی، عفونی، جراحی، اعصاب و … در بخش های مختلف بستری می شوند.

– نيلوفر
بخش نيلوفر  در طبقه دوم بیمارستان با 16 تخت عادی و 2 تخت خصوصي فعال بستری واقع است که در این بخش بیماران با مشكلات قلبي براي تشخيص و درمان  بستری می شوند.
شماره تلفن بخش : 4626 – 48994625

– غزال
بخش غزال در طبقه دوم بیمارستان با 20 تخت فعال بستری واقع است که در این بخش بیماران با تشخیص جراحی بستری می شوند.
شماره تلفن بخش : 4620 – 48994621

– شقایق
بخش شقايق در طبقه سوم بیمارستان با 20 تخت فعال بستری و 4 تخت جهت آماده سازی و بستری های کوتاه مدت بيماران به کار گرفته می شود. در این بخش عموما بیماران با تشخیص های جراحی بستری مي شوند.

شماره تلفن بخش : 38 – 48994637

– ارکیده
بخش اركيده ( داخلي ) در طبقه سوم بیمارستان واقع شده است که در این بخش با 24 تخت بستری به بیماران با تشخیص بيماری های داخلی و جراحی  ، خدمات درمانی ارائه میشود.
شماره تلفن بخش : 4634- 48994635

– لاله
بخش لاله در طبقه سوم بیمارستان واقع شده است که در این بخش که دارای 25 تخت بستری است به بیماران با تشخیص های زایمانهای طبیعی، سزارین، کورتاژ، تشخیصی، ترمیمی، NVD، هيسترکتومی، هیسترسكوپی، لاپاراتومی، لاپاراسكوپی، ديابت بارداری ، فشار خون بارداری و … خدمات درمانی ارائه میشود.
شماره تلفن بخش :  4630 – 48994631

– شبنم
بخش اعصاب و وران در طبقه چهارم بيمارستان واقع شده است كه دارای 39 تخت بستری است در اين بخش به بیماران با تشخيص های مختلف روانپزشكی خدمات درمانی ارائه می شود.
شماره تلفن بخش: 4647-48994648

– یاس
بخش ياس در طبقه 4 بیمارستان واقع شده و دارای 21 تخت بستری است که در این بخش بیماران با تشخیص زنان و زایمان ، داخلي جراحي و اطفال خدمات درمانی ارائه میشود.
شماره تلفن بخش :1- 48994640

– شکوفه
بخش شكوفه در طبقه چهارم بیمارستان واقع شده است و دارای 21 تخت بستری است در این بخش کودکان با تشخیص های مسمومیت غذایی، گاستروانتريت، تب وتشنج ،عفونت ریه، عفونت گوش، سينوزيت، آنفولانزا، هرني، ختنه، جراحي لوزه و… خدمات درمانی ارائه میشود.
شماره تلفن بخش : 4646-4899464

  • بخش های مراقبت های ویژه

بیمارستان پیامبران تهران دارای بخش های ويژه برای بستری نمودن بیماران با مشکلات ويژه و حاد است. بخش های ويژه  بیمارستان به تفكيك شامل بخش هاي زير مي باشد:

CCU
بخش CCU در طبقه دوم واقع گردیده و دارای 13 تخت فعال و 1 تخت در اتاق ایزوله و2 تخت اکسترا میباشد.در این بخش بیماران با شرایط خاص و ویژه قلبی بستری می شوند.
شماره تلفن بخش : 4660 الی 48994662

ICU1
بخش ICU1 در طبقه دوم بیمارستان واقع شده است که دارای 9 تخت مراقبت های ویژه و یک تخت ایزوله است . در این بخش به بیماران با شرایط حاد ناشی از تصادفات رانندگی و حوادث، مشكلات عروق مغزي و مبتلايان به اختلالات ريوي و بيماران سرطاني و گاهاً بيماران نيازمند مانيتورينگ وي‍‍ژه بعد از عمل جراحي خدمات درمانی ارائه میشود.
شماره تلفن بخش :4650-48994651

ICU2
بخش ويژه I.C.U II در طبقه دوم بیمارستان واقع شده است . در اين بخش 9 عدد تخت مصوب و يك تخت اكسترا و يك تخت در اتاق ايزوله موجود ميباشد، و همچنين يك تخت شناور جهت مادران پرخطر رزرو ميباشد.
شماره تلفن بخش : 4656-46554899

ICU-OH
بخش ICU.OH در طبقه همكف بیمارستان واقع شده است که در این بخش به بیماران پس از جراحی قلب باز  و شرایط مشابه خدمات درمانی ارائه میشود. این بخش 3 تخت مراقبت های ویژه مخصوص بیماران بخش جراحی های قلب دارد.
شماره تلفن بخش : 4615-46164899

NICU
بخش NICU در طبقه همكف بیمارستان واقع شده است که در اين بخش با 5 تخت مخصوص مراقبت های ویژه نوزادان به نوزادان زير 28 روز كه نياز به درمان و مراقبت های ویژه و تخصصي دارند خدمات درماني ارائه مي شود.
شماره تلفن بخش : 1- 46004899

  • ناباروری – IVF

بخش IVF این مرکز از مجهزترین مراکز ارائه دهنده خدمات IVF ایران است که با داشتن اتاق عمل اختصاصی، آزمایشگاه مجهز و امکانات ذخیره سازی جنین خدماتی با کیفیت بسیار بالا را به خانواده های دوستدار فرزند ارائه می کند. همه پزشکان فعال در مرکز IVF و باروری و ناباروری پیام دارای مدارک فلوشیپ و فوق تخصص نازایی بوده و از پزشکان مطرح کشور در درمان ناباروری هستند.

  • بلوک زایمان

این بخش در طبقه زیرزمین بیمارستان قرار دارد و شامل قسمتهای مختلف می باشد:

اتاق زایمان
دارای 1 تخت زایمانی و 1عدد وارمر و  1عدد تخت احیاء نوزادان و ترالی احیا نوزادان می باشد و اين اتاقها طوري طراحي شدند كه به صورت خصوصي می باشند به طوريكه امكان حضور همسر و همراه اموزش ديده در كنار مادر زائو در طول پروسه زايمان وجود دارد.

متخصص زنان به صورت 24 ساعته وكامل در این بخش حضور فعال داشته و نظارت كامل بر فرایند زایمان دارد . در صورت نیاز به حضور متخصص نوزادان و ویزیت نوزاد متولد شده توسط متخصص نوزادان امكانات  لازم فراهم است.
شماره تلفن بخش : 6-48994605

  • بخش دیالیز

بخش همودياليز در طبقه همكف بیمارستان واقع شده است که در این بخش بیماران با تشخیصESRD خدمات درمانی ارائه میشود.

شماره تلفن بخش : 48994770

خدمات رفاهی :

مجموعه ی بزرگ بیمارستان پیامبران تهران در کنار خدمات ارائه خدمات  درمانی ، مجموعه رفاهی خدماتی در بالاترین سطح استاندارد های بین المللی برای ارائه خدمات به مراجعین شهرهای دیگر ایران و مهمانان خارجی را دارا است .

از آن جمله می توان به هتل 5 ستاره ، مجموعه آبی درمانی ، مجموعه ورزش و سالن بدنسازی و GYM ، سالن ورزش های توپی ، تالار بین المللی همایش های ، سالن پذیرایی ، سالن کنفرانس ، مجموعه آموزش و پارکینگ اختصاصی برای مراجعین اشاره نمود. همچنین این مجموعه برای اولین بار در ایران به راه اندازی مرکز چکاپ و پایش سلامت در سطح بین المللی و با آخرین استاندارد های جهانی کرده است. 

بیمارستان پیامبران تهران

فاصله  تا جاهای مهم شهر :

فرودگاه امام خمینی57 کیلومتر
فرودگاه مهرآباد6/8 کیلومتر
راه آهن تهران14 کیلومتر
برج میلاد8/1 کیلومتر
ترمینال غرب (آزادی)5/3 کیلومتر
ترمینال جنوب (خزانه)16 کیلومتر
ترمینال بیهقی (آرژانتین)16 کیلومتر
ترمینال شرق (تهران پارس )26 کیلومتر

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *