هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز با 30 طبقه بلندترین هتل در شیراز و یکی از بناهای بلند این شهر است و در سال  1389  افتتاح شده است .

این هتل  متشکل از 250 اتاق و سوئیت می باشد .

هتل چمران شیراز

آدرس و راه های ارتباطی :

آدرس : شیراز بلوار چمران هتل بزرگ چمران

ایمیل : info@hotelchamran.com
تلفن تماس : 09171875635

فکس : 07136291111

ایمیل رزرواسیون :  reservation@hotelchamran.com 

شماره رزرو : 07136262000

هتل چمران شیراز هتل چمران شیراز

مجموعه های پذیرایی هتل چمران :

  • فست فود ویژه هتل:

فست فود ویژه هتل بزرگ چمران با ارائه منوی متنوعی از غذاهای مطبوع و فراهم آوردن لژ اختصاصی خانوادگی در طبقه اول هتل آماده خدمت رسانی است .

  • رستوران ایتالیایی:

طرفداران غذاهای ایتالیایی، طعم دلپذیر انواع پاستا و پیتزاهای تنوری را با گوش سپردن به موسيقی دلنواز و تماشای شهر شیراز از طبقه 25 هتل تجربه خواهند کرد .

  • کافی شاپ لابی :

مکانی مناسب جهت گذراندن اوقاتی آرام در کنار اعضای خانواده و دوستان به همراه صرف انواع شیرینی و بستنی های ایتالیایی با طعم های متفاوت همچنین مذاکرات حرفه ای و گفتگوهای کاری و تحصیلی با بهره گیری از خدمات اینترنتی کافی شاپ لابی ، فضایی متفاوت را برای میهمانان فراهم کرده است .

  • رستوران سنتی:

رستوران سنتی هتل بزرگ چمران در کنار انواع غذاهای مطبوع ایرانی و اصیل شیرازی با مجموعه متنوعی از نوشیدنی های سنتی و گوارا در طبقه 1- میزبان میهمانان عزیز است.

  • رستوران 24 :

صرف نهار و شام در طبقه 24 هتل بزرگ چمران با چشم اندازی بی نظیر از شهر . رستوران پانوراما با انواع غذاهای لذیذ ایرانی و بین المللی، مقدم میهمانان را با اجرای موسیقی زنده گرامی می دارد همچنین صبحانه هتل در این رستوران پذیرای شما می باشد.

  • کافی شاپ طبقه 23 :

جلوه زیبای شهر شیراز را از طبقه 23 هتل بزرگ چمران به نظاره نشینید و همراه با گوش سپردن به نوای دلنشین موسیقی، طعم گرم نوشیدنی های کافی شاپ را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

 

سالن های پذیرایی و همایش :

سالن های کاملا مجهز و چند منظوره طبقات 21 و 22 هتل بزرگ چمران، هریک به مساحت 800 مترمربع، میزبان جشن ها، مراسم و مجالس متفاوت با ارائه بهترین خدمات می باشد.

 

لابی هتل:

لابی هتل بزرگ چمران  به مساحت 1300 مترمربع، فضایی مناسب برای ارتباطات تجاری و قرارهای رسمی و حرفه ای می باشد.

صدور بلیط تمامی مسیرهای داخلی و خارجی :

به منظور هرچه بهتر برآوردن نیازهای مسافران و میهمانان، شرکت خدمات مسافرتی و هوایی واقع در طبقه اول هتل با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، انواع خدمات سفر را با افتخار و با برترین کیفیت ارائه می نماید: برنامه ریزی و برگزاری انواع گشت ها به تمامی مقاصد گردشگری ایران گشت شهر شیراز و استان فارس گشت سایر شهرهای ایران: کیش، مشهد، قشم، تهران، اصفهان، تبریز، سرعین، یزد، کرمان، … برنامه ریزی و برگزاری گشت های طبیعت گردی براساس علائق ویژه میهمانان انجام کلیه امور مسافرتی در خصوص برگزاری گشت های خارج از کشور به کشورهای: ایتالیا، فرانسه، برزیل، آفریقای جنوبی، تایلند، مالزی، سنگاپور، گرجستان، ارمنستان، اندونزی، ترکیه، تاجیکستان، یونان، …

 

برخی دیگر از خدمات :

 اینترنت بی سیم پرسرعت (wiFi) پارکینگ اختصاصی
 شرکت خدمات مسافرتی و گردشگریفروشگاه
بوتیک لباسسالن زیبایی خانم ها
آرایشگاه آقایانآتلیه عکاسی

پذیرش و تحویل اتاق و خدمات :

ساعت تحویل اتاق به بخش پذیرش هتل12:00 ظهر می باشد، که البته به ساعت ورود میهمانان بستگی ندارد.
به منظور ارائه خدمات بهتر و آماده نمودن اتاق برای میهمانان جدید، شایسته است میهمانان در ساعت مقرر نسبت به تحویل اتاق اقدام نمایند.
در صورت تمایل به تمدید اقامت در اتاق بعد از ساعت 12:00 ظهر، لازم است میهمانان قبل از ساعت 9:00 صبح موضوع را با مسئول پذیرش هتل هماهنگ نمایند.
هزینه تمدید اقامت از ساعت 12:00 الی 18:00، پنجاه درصد هزینه یک شب اقامت و بعد از ساعت 18:00 هزینه کامل یک شب اقامت خواهد بود.
جهت تغییر در تاریخ خروج و تحویل اتاق، موضوع می بایست حداقل از یک روز قبل با مسئول پذیرش هماهنگ شود.
تلفن های 2222 و 3333 در تمام طول شبانه روز جهت ارائه هرگونه اطلاعات مورد نیاز میهمانان، آمادگی کامل دارند.
تمامی بخش های هتل، بجز داخل اتاق ها، مجهز به دوربین های مدار بسته می باشد.
به منظور رفاه میهمانان عزیز، صندوق های ویژه ای جهت نگهداری اشیا ی قیمتی در هریک از اتاقها تعبیه شده است و در خصوص وجوه نقد و اشیاء و لوازم گرانبهای میهمانان، هیچگونه مسئولیتی متوجه هتل نمی باشد.
شایسته است میهمانان به هنگام تحویل اتاق دقت لازم را در خصوص به همراه بردن وسایل خود مبذول دارند و در مورد اشیاء جا مانده و یا گمشده میهمانان گرامی، هیچگونه مسئولیتی متوجه هتل نمی باشد.
برای آن دسته از میهمانان محترم که از شب گذشته در هتل اقامت داشته اند، صرف صبحانه رایگان بوده و به صورت بوفه در رستوران طبقه 24 سرو می شود.
سرو صبحانه از ساعت 7:00 الی 10:00 صبح می باشد که پس از مدت زمان یاد شده،واحد بخش خدمات اتاق در خدمت میهمانان محترم می باشد که بصورت مجزا محاسبه می گردد.
کارت هوشمند ورود به اتاق نباید در مجاورت موبایل،لوازم الکتریکی و یامیدان مغناطیسی قرار گیرد.
چنانچه کارت هوشمند در اتاق را باز نکرد، ممکن است کارت در مجاورت میدان مغناطیسی قرار گرفته و شارژ آن تمام شده باشد و یا ممکن است زمان تحویل اتاق فرا رسیده باشد. که در هر دو صورت، لازم است میهمانان جهت شارژ مجدد کارت ورود به اتاق، به مسئول پذیرش مراجعه فرمایند.

مالک هتل چمران شیراز :

مالک هتل چمران آقای سید محمد حسین شفاعتیان فرزند مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمدباقر شفاعتیان است .

آقای شفاعتیان متولد 1344 در شیراز است .

کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی و فرانسه از دانشگاه دولتی اصفهان و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی و فرانسه از دانشگاه تهران را اخذ کرده است .

 

فاصله تا اماکن مهم شهر :

فرودگاه18 کیلومتر
ترمینال9 کیلومتر
راه آهن18 کیلومتر
حافظیه8/5 کیلومتر
سعدیه12 کیلومتر
باغ ارم 4/3 کیلومتر
هتل بزرگ شیراز ( دروازه قرآن)7/8 کیلومتر

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *