هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز هتلی 5 ستاره و لوکس در ورودی شهر شیراز و دروازه قرآن است .

این هتل با زیر بنای بالغ بر 40000 متر مربع در 14 طبقه در سال 1392 افتتاح شده است .

هتل بزرگ شیراز

آدرس و راه های ارتباطی :

آدرس : شیراز دروازه قرآن -هتل شیراز

تلفن: 07133660000
فکس: 0713227422
ایمیل: info@shiraz-hotel.com

 

اتاق های هتل :

این هتل دارای ۱۵۸ باب اتاق با ظرفیت ۳۵۰ نفر می‌باشد .

اتاق ها به صورت اتاق سوئیت ، اتاق دبل و سینگل و اتاق تویین می باشد .

هتل بزرگ شیراز هتل بزرگ شیراز

برخی امکانات هتل بزرگ شیراز :

 

  • مجموعه ورزشی :

مجموعه های ورزشی هتل شیراز با زیر بنایی بالغ بر 5000 مترمربع در دو مجموعه مجزا جهت بانوان و آقایان مجهز به تمامی امکانات و تجهیزات استاندارد در طبقه سوم هتل واقع شده اند. فضای شیشه ای استخر، چشم انداز روح افزا، موسیقی آرامش بخش زیرآب، موسیقی سالن مجموعه ورزشی، دستگاه های باکیفیت و چند منظوره باشگاه بدنسازی وکافی شاپ مجهز مجموعه ورزشی همراه با انواع نوشیدنی ها و عرقیجات اصیل شیرازی

هتل بزرگ شیراز هتل بزرگ شیراز هتل بزرگ شیراز

  • پارکینگ :

هتل شیراز شامل مجموعه ای از 4 پارکینگ سرپوشیده طبقاتی با گنجایش 600 ماشین و زیر بنایی حدود 14000 مترمربع و مجهز به پیشرفته ترین سیستم مدیریت پارکینگ می باشد که می تواند میهمانی ها و مراسمات مختلف را پشتیبانی کند و میهمانان را از وفور فضای پارک مطمئن سازد. وجود دو آسانسور با گنجایش حدود 20 نفر، ارتباط بین مجموعه پارکینگ و لابی طبقه ششم و مرکز تجاری را فراهم می کند.

هتل بزرگ شیراز

  • بخش تجاری :

در کنار لابی واقع در طبقه شش، برندهای ملی و بین المللی در این مرکز به فروش میرسد، از کیف و کفش و سایر محصولات چرمی گرفته تا فرش های دست باف با نقوش مختلف شهر های ایران، تابلو فرش، جواهر فروشی، پارچه فروشی، لباس زنانه، کت و شلوار مردانه، صنایع دستی و شیرینی و خشکبار و..

هتل بزرگ شیراز هتل بزرگ شیراز

 

  • سالن‌های همایش و مجالس

هتل شیراز دارای پنج سالن همایش مجلل  واقع در طبقه پنجم هتل می باشد که در زیر به معرفی آنها خواهیم پرداخت :

سالن وصال شیرازی

این سالن می تواند تا 500 نفر را با چیدمان سینمایی در خود جای دهد. این گنجایش در ضیافت های مختلف با میزهای گرد به 300 نفر کاهش می یابد و ظرفیت پذیرش میهمان در نوع چیدمان کلاسه(میز و صندلی) به 250 نفر محدود می شود. در این سالن هم شهر زیر پایتان است و هم پنجره های به سمت شمال، طبیعت آرام و بکر کوه را برای شما به تصویر می کشد. در مراسمات مجلل و باشکوه عروسی، سالن وصال شیرازی جهت بانوان در نظر گرفته می شود.

هتل بزرگ شیراز

سالن شوریده

این سالن ظرفیت پذیرش 25 میهمان با چیدمان سینمایی را دارد که این گنجایش با چیدمان ضیافتی(میز گرد) و چیدمانU شکل به 22 نفر محدود می شود.
هتل بزرگ شیراز

سالن های همای شیرازی و فرصت شیرازی و قانی شیرازی

این سالن ها قابلیت پذیرش 100 نفر میهمان با چیدمان سینمایی را دارند و گنجایش آن ها با چیدمان کلاسه( میز و صندلی) و ضیافتی(میز گرد) به 80 نفر کاهش می یابد و قابلیت پذیرش میهمان در این دو سالن با چیدمانU شکل (میز چهار نفره) به 48 نفر کاهش می یابد. در هنگام مراسمات باشکوه عروسی، سالن همای شیرازی و فرصت شیرازی جهت آقایان در نظر گرفته می شود و لازم بذکر است که سالن شوریده شیرازی صرفاً جهت عروس و داماد در نظر گرفته می شود و محل سرو شام عروسی به صورت بوفه در لابی سالن همایش یا در خود سالن طبق تقاضای میهمان می باشد.

 

  • رستوران ها و کافی شاپ ها :

رستوران ایرانی

رستوران ایرانی هتل شیراز واقع در طبقه چهارم هتل با فضای خانوادگی(لژ خانوادگی) و خصوصی قرار دارد . منوی این رستوران ترکیب گوناگونی از پیش غذاهای گرم و سرد، کباب ها، خورشت ها، دسرها، سالادها و سوپ های مختلف است تا انواع سلیقه ها و ذائقه ها را پاسخگو باشد. رستوران ایرانی با ظرفیت 300 تا 450 نفر می باشد. اجرای موسیقی زنده سنتی در این رستوران به صورت همه روزه فضای آرام و دلنشینی را در هنگام سرو غذا برای میهمانان  ایجاد می کند. منوی روم سرویس رستوران ایرانی شامل پیش غذا، انواع خوراک ها، انواع کباب ها، انواع ساندویچ ها، دسر و نوشیدنی می باشد که به صورت 24 ساعت آماده ارائه  خدمات به میهمانان می باشد.

رستوران ایتالیایی

رستوران ایتالیایی هتل شیراز در طبقه چهارم و روبروی رستورای ایرانی واقع شده است. هدف این رستوران آشنا نمودن ایرانیان با غذاهای ایتالیایی به شیوه ای که شاید تا کنون در ایران سرو نشده باشد، می باشد. این رستوران از نظر تجهیزات و امکانات همانند رستوران ایرانی دارای فضای خانوادگی و خصوصی همراه با موسیقی آرام و گوش نواز می باشد که تمام هدف ما تلاش جهت جلب رضایت و خلق محیطی آرام و خاطره ای به یاد ماندنی برای شما میهمانان گرامی می باشد. منوی رستوران ایتالیایی ترکیبی ازپیش غذاها، سوپ ها، پاستاها، پیتزاها، رول استیک ها، غذای مخصوص، کوکتل ، لازانیا، دسرها و سالادها می باشد و ظرفیت پذیرش این رستوران 170 نفر می باشد.

هتل بزرگ شیراز

کافی شاپ لابی ورودی

این کافی شاپ واقع در طبقه اول هتل و در کنار فرانت آفیس واقع شده است. کافی شاپ لابی ورودی فضای دنج و آرام و چشم انداز زیبای بیرون از شهر شیراز را به خود اختصاص داده است و با موسیقی آرام و دلنشین خود همواره در تلاش برای ایجاد خاطره ای به یادماندنی همراه با انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع کیک و شیرینی برای شما میهمانان گرامی می باشد. علاوه بر این، این کافی شاپ همواره پذیرای نوشیدنی Welcome Drink میهمانان ورودی هتل در حین پذیرش شان می باشد.

کافی شاپ لابی اصلی

این کافی شاپ در لابی اصلی هتل شیراز در طبقه ششم کنار رستوران گردان واقع شده است. فضای آرام، موسیقی زنده و دل نشین پیانو همراه با چشم انداز بی نظیر این کافی شاپ بر فراز شهر شیراز، آن را خاص و پرطرفدار کرده است. پرسنل مجرب این کافی شاپ همواره با لبخندی گرم، مشتاقانه آماده پذیرایی هر چه بهتر و با شکوه تر از شما میهمانان گرامی با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و انواع کیک ها و دسرها هستند.ظرفیت این کافی شاپ 200 نفر می باشد.

هتل بزرگ شیراز

کافی شاپ شیراز اسکای

این کافی شاپ واقع در طبقه چهاردهم هتل می باشد.  فضای آرام ، دنج و موسیقی دلنشین همراه  با  چشم انداز بی نظیر این کافی شاپ بر فراز شهر شیراز آن را خاص و پر طرفدار کرده است . پرسنل مجرب این کافی شاپ همواره با لبخندی گرم، مشتاقانه آماده پذیرایی هر چه بهتر و با شکوه تر از شما میهمانان گرامی با انواع نوشیدنی های گرم و سرد ، انواع قهوه های سرد ، گرم ، دمی ، چای و دمنوش ها و انواع کیک ها و دسرها هستند. از دیگر امکانات بارز کافی شاپ شیراز اسکای، تراس آن می باشد که  میهمانان می توانند چشم انداز بی نظیر شهر شیراز و زیبایی هایش را تجربه کنید و خاطره نوشیدن یک فنجان قهوه در تراس کافی شاپ شیراز اسکای را از یاد نخواهید برد

هتل بزرگ شیراز

تشریفات اختصاصی فرودگاهی CIP :

خدمات تشریفات اختصاصی فرودگاهی CIP در این هتل به صورت استقبال از مهمان با خودرو اختصاصی روی باند فرودگاه، پذیرایی در سالن اختصاصی فرودگاه، تحویل گرفتن بار توسط پرسنل جایگاه تشریفات و همراهی مهمان تا هتل با ترانسفر ویژه امکان پذیر می باشد.

این خدمات شامل ترانسفر برگشت از هتل نمی شود.

مزیت دیگر هتل :

نزدیکی به بسیاری از اماکن تفریحی و گردشگری شهر شیراز

بررسی برخی دیگر از امکانات هتل :

بالکندر برخی از واحدها
مبلماندر برخی از واحدها
روم سرویسدارد
صندوق امانات داخل اتاقدارد
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاقدارد
سرویس بهداشتی ایرانی در اتاقندارد
اینترنت در اتاقحجم محدود دارد
صرافیدارد
گیم نتدارد
سالن بیلیارددارد

فاصله هتل تا اماکن مهم شهر :

فرودگاه شهید دستغیب شیراز13 کیلومتر
ترمینال کاراندیش شیراز4 کیلومتر
ایستگاه راه آهن شیراز25 کیلومتر
دروازه قرآنبدون فاصله
حافظیه3 کیلومتر
آرامگاه سعدی3/8 کیلومتر
حرم شاهچراغ4 کیلومتر
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *