بیمارستان شفای سمنان

بیمارستان شفای سمنان در سال ۱۳۶۸ در زمینی به مساحت بالغ بر ٩٧٣٠٠ مترمربع و زیربنای ١٨٥٩٠ مترمربع احداث و در بهمن ماه ۱۳۷۳ آغاز به کار کرده است .

بیمارستان شفای سمنان

آدرس و راه های ارتباطی بیمارستان :

سمنان – بلوار نهضت – ٢٠ متری وحدت

تلفن بیمارستان  : ………………………………  ١٦-٣٣٤٢٣١١٢-٠٢٣

نمابر : …………………………………………….   ٣٣٤٢٣١٥٢-٠٢٣

شماره پیامک :  ………………………………..   ٥٠٠٠١٤٢٢١٠٠٢٤٣

کد پستی : …………………………………….    ٣٥١٤٨٩٥١٧١

نوبت دهی تلفنی گویا :  …………………………..  ٥٠-٣٣٤٢٣٥٤٧-٠٢٣

پست الکترونیکی بیمارستان :……………….  shefa.hos@tamin.ir

 

بخش های بیمارستان :

 

  • بخش های بستری
  • اورژانس   

این بخش دارای ۱۰ تخت بزرگسال ، ۲ تخت اطفال ، ۱ اتاق ایزوله ، ٢ اتاق پزشک ، واحد تریاژ ، اتاق احیا ، اتاق عمل سرپایی و اتاق پانسمان و گچ گیری می‌باشد و بیماران اورژانسی و بدحال در مراحل اولیه در این بخش تحت مراقبت و درمان قرار می‌گیرند . همچنین در این بخش تزریقات ، پانسمان ، بخیه ، نوار قلب و سرم تراپی به صورت سرپایی انجام می‌شود .                                                                                                                          

  • بخش اطفال 

بیمارستان شفای سمنان

  • بخش نوزادن
  • زایشگاه

بخش زایشگاه دارای ١ اتاق لیبر، ١ اتاق پره اکلامپسی  و ١ اتاق پست پارتم و ١ اتاق آموزش مادران ، ۱ اتاق ایزوله  وزایمان در آب می باشد .

با آمار زایمانی حدود ١٢٠  زایمان در ماه از بخش‌های فعال بیمارستان می‌باشد.

خدمات درمانی بخش زایشگاه شامل موارد زیر می‌باشد :

انجام زایمانهای طبیعی، زایمانهای بی درد و زایمانهای فیزیولوژیک ، زایمان در آب

مراقبت از نوزاد متولد شده تا هنگام ورود به بخش بستری

کنترل دردهای زود رس زایمانی

کنترل خونریزی‌ها

آماده کردن بیمار جهت انجام سزارین

کنترل حرکات و ضربان قلب جنین و NST

ویزیت مراجعین سرپایی

ودارای واحد تریاژ

  • بخش زنان و زایمان 

این بخش دارای ۲۸ تخت درمانی فعال است . ۸ اتاق سه تخته ، یک اتاق دوتخته و دو اتاق ایزوله یک تخته دراین بخش وجود دارد.
در این بخش اعمال جراحی سزارین ، هیسترکتومی‌، سرکلاژ ، سیستورکتوسل و … انجام شده و درمان بیماری‌های دوران بارداری انجام می‌گیرد

  • بخش جراحی و داخلی مردان و زنان 

این بخش دارای ٢٨ تخت و ٩ اتاق درمانی است همچنین ٢ اتاق ایزوله در بخش وجود دارد که بسته به نوع تشخیص و صلاحدید پزشک و سرپرستار بخش از آن استفاده میشود.

بخش جراحی  بیمارستان شفا دارای اتاقهای ۳ تخته، ۲ تخته و تک تخته میباشد که بسته به شرایط بیمار و نیاز بخش از هر سه اتاق استفاده میشود. در این بخش اعمال جراحی عمومی‌، کلیه و مجاری ادراری ، گوش و حلق و بینی،ارتوپدی،چشم و ستون فقرات انجام می‌پذیرد.

بیمارستان شفای سمنان

  • بخش ccu

این بخش دارای ۴ تخت ccu و ۴ تخت post ccu و در هر قسمت یک اتاق ایزوله می باشد و بیماران قلبی در این بخش تحت درمان قرار می گیرند . همه بیماران مانیتوررینگ می شوند بخش دارای مانیتورینگ مرکزی می باشد .

  • بخش icu

این بخش دارای ۴ تخت درمانی می‌باشد که یکی از آنها در اتاق ایزوله قرار دارد دراین بخش مراقبت‌های ویژه با توجه وضعیت بیمار ارائه میشود . بخش دارای سیستم مانیتورینگ ، دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی ) ، تخت‌های مجهز و تشک مواج می‌باشد و بیماران توسط پرسنل کارآزموده و مجرب تحت مراقبت قرار می‌گیرند . بیماران با کاهش سطح هوشیاری به هر دلیل ، بیماران بعد از اعمال جراحی سنگین و بیماران پرخطر در این بخش بستری می‌گردند

  • بخش دیالیز

بخش دیالیز دارای اتاق های ایزوله ، معاینه و RO و … میباشد .
در این بخش بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز میشوند .

بیمارستان شفای سمنان

  • اتاق عمل

این بخش دارای ٥ اتاق عمل جراحی و یک اتاق ریکاوری و ١ اتاق آماده سازی  می‌باشد و اعمال جراحی مختلفی در آن انجام می‌شود . آقای دکتر افضل  و دکتر مطلبی از دیگر متخصصین بیهوشی می‌باشند و سایر متخصصین جراحی عمومی‌، زنان ، اورولوژی و گوش و حلق و بینی  ،جراح فک و صورت ،چشم و ارتوپدی و مغز و اعصاب اعمال جراحی خود را در این بخش انجام می‌دهند

بیمارستان شفای سمنان

  • بخش vip

این بخش دارای ٥ اتاق عمل جراحی و یک اتاق ریکاوری و ١ اتاق آماده سازی  می‌باشد و اعمال جراحی مختلفی در آن انجام می‌شود . آقای دکتر افضل  و دکتر مطلبی از دیگر متخصصین بیهوشی می‌باشند و سایر متخصصین جراحی عمومی‌، زنان ، اورولوژی و گوش و حلق و بینی  ،جراح فک و صورت ،چشم و ارتوپدی و مغز و اعصاب اعمال جراحی خود را در این بخش انجام می‌دهند

  • بخش های پاراکلینیک
  • رادیولوژی و سونوگرافی

انجام خدامت رادیولوژی و سونوگرافی – پرتونگاری عمومی – پرتونگاری OPG (پانورکس – فک کامل) – پرتونگاری اپتیکال (تک دندان)

  • ct اسکن 

بیمارستان شفا سمنان مجهز به دستگاه سی تی اسکن ١٦ اسلایس آماده خدمت رسانی به بیماران گرامی میباشد.
این دستگاه قادر است تصاویر و اطلاعات را از بدن بیمار به صورت حجمی دریافت کند و متناسب با درخواست پزشک ، تصاویر در مقاطع مختلف ساجیتال ، کرونال ،آگزیال و سه بعدی در قالب سی دی یا کلیشه در اختیار بیماران قرار میگیرد.
همچنین سی تی اسکن از تمامی ارگانهای بدن ارز جمله مغز ، چشم ، بینی و سینوسهای پارانازال ، شکم و لگن ، ریه و مدیاستن  و…  و نیز از تمامی مفاصل بدن ، آنته ورژن ، اسکنوگرام اندام تحتانی و … انجام می شود.
تمامی سی تی اسکن های با تزریق از تمامی ارگانهای بدن و تری فازیک و سی تی آنژیوگرافی از تمامی شریانهای بدن مانند ریه و مدیاستن ، شکم ، اندام تحتانی و فوقانی، کلیه ، مغز و کاروتید با انژکتور  پیشرفته    توسط پرسنل کارآزموده این مرکز انجام می شود.

  • آزمایشگاه

آزمایشگاه و پاتولوژی بیمارستان شفا سمنان  با بهره مندی از پزشکان مجرب، پرسنل فنی ماهر و مجهز بودن به دستگاه های مدرن و پیشرفته افتخار دارد با انجام کلیه آزمایشات روتین، اورژانسی،  پاتولوژی در کمترین زمان و بالاترین کیفیت و با پائین ترین هزینه در خدمت سلامت مراجعین محترم باشد.سرعت، دقت و صحت انجام آزمایش از شاخص های مهم این واحد بوده و نتایج آزمایشات به صورت روزانه توسط پرسنل فنی آزمایشگاه ودرتمامی نوبتهای کاری ودوره ای توسط موسسات معتبر کنترل کیفی مورد بررسی و تائید قرار می گیرد.جهت بهره گیری از خدمات تشخیصی آزمایشگاه و پاتولوژی ابتدا پزشک درخواست خود را با ذکر کامل نوع آزمایش درخواستی در دفترچه بیمه مراجعه کننده یادداشت می کند. سپس بیمارنوبت آزمایش خودراازطریق نوبت دهی تلفنی  انجام می دهد

  • آندوسکوپی

این واحد مجهز به دستگاههای آندوسکوپی، کولونوسکوپی( ویدئوسکوپ) میباشد و اقدامات کنترل خونریزی گوارشی نیز انجام می پذیرد

  • کولونوسکوپی
  • درمانگاه
  • فیزیوتراپی

واحد فیزیوتراپی بیمارستان شفا شامل قسمت های الکتروتراپی ، مکانوتراپی ، تمرین درمانی و لیزرتراپی می باشد.

  • ادیومتری
  • داروخانه

 

بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان شفای سمنان :

تامین اجتماعی – نیروهای مسلح – بیمه سلامت (درمانی /سایر اقشار/ایرانیان ) – بیمه ایران –  بیمه نوین –شرکت نفت – صدا و سیما – بانک ملت – بانک تجارت – بانک سپه – بانک کشاورزی –  بیمه سرمد مختص( بیمه شدگان بانک صادرات) _ بیمه تکمیلی سرمد-بیمه تکمیلی دی_بیمه دانا-بیمه رازی-بیمه دی(کارنان آب منطقه ای)

 

فاصله تا مکانهای مهم :

فرودگاه19 کیلومتر
ترمینال6/8 کیلومتر
ایستگاه راه آهن6/1 کیلومتر

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *