بیمارستان تامین اجتماعی سنندج

بیمارستان تامین اجتماعی سنندج

, ,

ساخت بیمارستان تامین اجتماعی سنندج از سال 1368 آغاز شد و در سال 1377 به بهره برداری رسید .

این مرکز با ظرفیت اسمی ١٦٠ تختخواب و ظرفیت 110 تخت فعال در زمینی به مساحت ٨٦٣٣٨ متر مربع به خدمت رسانی می پردازد .

 

آدرس و راه های ارتباطی :

آدرس: کردستان، سنندج ،  بلوار پاسداران، خیابان خانقاه، بیمارستان تأمین اجتماعی سنندج

تلفن: ٧-٣٣٦٦١٨٠٣-٠٨٧

فکس: ٣٣٦٦٠٤٥٥٥-٠٨٧

کد پستی: ٦٦١٧٧١٣٧٤٦

ایمیل: hosp_sanandaj٢@yahoo.com

بیمارستان تامین اجتماعی سنندج

 

خدمات بیمارستان :

  • پاراکلینیک

آزمایشگاه :

این واحد درضلع شمالی طبقه همکف بیمارستان واقع شده و با دو بخش آزمایشگاه صبح و آزمیشگاه عصر وشب آماده سرویس دهی به بیماران و مراجعین می باشد .

رادیولوژی :

این بخش واقع درطبقه همکف در ضلع شرقی بیمارستان و با دارا بودن واحد های رادیو گرافی ساده، رادیو گرافی تخصصی، ماموگرافی، CT Scan(سی تی اسکن)، MRI، سونو گرافی ساده، سونو گرافی داپلر، آماده سرویس دهی به بیماران و مراجعین می باشد.

داروخانه :

این واحد از بدو تاسیس بیمارستان فعالیت خود راآغاز نموده ودر دو مرکز سرپایی وبستری بصورت مجزا هردو در طبقه همکف در مجاورت درمانگاه تخصصی (در ضلع شرقی) قرار گرفته که کلیه خدمات دارویی وتجهیزات مصرفی پزشکی را برای  بیماران و مراجعین و بخش های مختلف بیمارستان در زمینه تهیه ،آماده سازی و تحویل دارو مطابق با فار ما کوپه دارویی سازمان ارائه می نماید.

درمانگاه تخصصی :

درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی درطبقه همکف در ضلع غربی بیمارستان واقع شده و مشتمل بر١٤ رشته تخصصی شامل داخلی ،جراحی ،آسم وآلرژی ،ارولوژی ،ارتوپدی ،زنان ،کودکان ،بیهوشی ،عفونی ،چشم ،قلب ،داخلی، جراحی مغز و اعصاب و کلینیک دیابت می باشد.

فیزیوتراپی :

این واحد در بخش مرکزی طبقه همکف بیمارستان جنب واحد رادیولوژی واقع شده است.

  • کلینیک

قلب و عروق :

این واحد در طبقه همکف در ضلع غربی بیمارستان واقع شده و همه روزه از ساعت ٨ الی ١٤ پذیرای بیماران جهت انجام خدماتی همچون ویزیت قلب و اکو و تست ورزش می باشد.

آندوسکوپی :

این واحد در طبقه همکف بیمارستان جنب واحد اکوکاردیوگرافی می باشد و همه روزه طبق برنامه از ساعت ٨ الی ١٤ جهت انجام اقداماتی از قبیل ویزیت داخلی و آندوسکپی و کولونوسکپی پذیرای بیماران و مراجعین می باشد.

  • جراحی

ارتوپدی :

در این مرکز اعمال جراحی ارتوپدی طبق آخرین متد های روز  توسط پزشک ارتوپد انجام می شود .

چشم :

در این مرکز انواع عملهای جراحی چشم توسط  پزشکان متخصص و جراج چشم انجام می شود .

جراحی عمومی :

در این مرکز انواع عمل های جراحی عمومی طبق آخرین متدهای روز توسط  پزشکان متخصص جراحی عمومی انجام می شود .

زنان و زایمان :

در این مرکز انواع اعمال جراحی زنان و زایمان طبق آخرین متدهای روز توسط پزشکان متخصص جراح زنان انجام می شود .

ENT :

در این مرکز انواع اعمال جراحی گوش و حلق و بینی طبق آخرین متدهای روز توسط پزشکان متخصص ENT انجام می شود .

جراحی پلاستیک :

در این مرکز اعمال جراحی زیبایی پلاستیک طبق آخرین متدهای روز انجام می شود .

جراحی مغز و اعصاب :

در این مرکز اعمال جراحی مغز و اعصاب انجام می شود .

 

بخش های بستری بیمارستان تامین اجتماعی سنندج :

داخلی زنان :

بخش داخلی زنان واقع درطبقه اول در ضلع جنوبی ساختمان بیمارستان و با ٢٨ تخت درحال فعالیت بوده که این تخت ها در اتاقهای یک تخته و ایزوله و  سه تخته مستقر شده که بر اساس وضعیت بیمار در اتاقهای یادشده، بیماران استقرار خواهند یافت.

داخلی مردان :

بخش داخلی مردان واقع درطبقه اول در ضلع شرقی ساختمان بیمارستان و با ٢٧ تخت درحال فعالیت بوده که این تخت ها در اتاق های یک تخته و سه تخته مستقر شده که بر اساس وضعیت بیمار در اتاق های یادشده، بیماران استقرار خواهند یافت.

جراحی :

بخش جراحی عمومی واقع درطبقه اول در ضلع جنوبی ساختمان بیمارستان و با ٣٠ تخت درحال فعالیت بوده که این تخت ها در اتاقهای یک تخته و دو تخته و سه تخته مستقر شده که بر اساس وضعیت بیمار در اتاقهای یادشده ، بیماران استقرار خواهند یافت .

بخش الکتیو و پست پارتوم :

بخش الکتیو و پست پارتوم واقع درطبقه اول در ضلع غربی ساختمان بیمارستان و با ٢٤ تخت درحال فعالیت بوده که این تخت ها در اتاق های یک تخته و دو تخته و سه تخته (همراه تخت نوزاد) مستقر شده که بر اساس وضعیت بیمار در اتاقهای یادشده، بیماران استقرار خواهند یافت .

نوزادان :

بخش نوزادان واقع درطبقه اول در ضلع شمالی ساختمان بیمارستان و با ١٠ تخت فعال، ٦تخت نوزادان و ٤ تخت NICU (شامل٤تخت وارمر احیا و ٣ تخت فتوتراپی و٣ تخت انکوباتور) بوده که بر اساس وضعیت بیمار در اتاق های دارای تخت های یادشده ، بیماران استقرار خواهند یافت. اتاق مادران به تعداد ١٠ تخت جهت همجواری مادر با نوزاد در بخش نوزادان با امکانات کامل و سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مهیا می باشد.

بلوک زایمان :

زایشگاه یا بلوک زایمان واقع در طبقه اول در ضلع شمالی ساختمان بیمارستان و با ٥ تختLDR (١تخت ایزوله و پره اکلمسی)، ٣تخت تحت نظر و ٣تخت تریاژ درحال فعالیت بوده که این تخت ها دراتاق های مربوطه مستقر شده که بر اساس وضعیت بیمار در اتاق های یادشده، بیماران استقرار خواهند یافت.

اتاق عمل :

اتاق عمل بیمارستان در طبقه اول  در ضلع شمالی بیمارستان واقع شده و با چهار اتاق عمل اصلی، بصورت شبانه روزی فعال میباشد .

کودکان :

بخش کودکان واقع درطبقه اول در ضلع جنوبی ساختمان بیمارستان و با ٢٥ تخت درحال فعالیت بوده که این تخت ها در اتاقهای یک تخته و دو تخته و سه تخته مستقر شده که بر اساس وضعیت بیمار در اتاق های یادشده، بیماران استقرار خواهند یافت .

اورژانس :

بخش اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی به مساحت تقریبی ٦٨٠ متر مربع در ضلع شمالی بیمارستان و درطبقه همکف واقع شده است. این بخش در دو قسمت سرپایی و بستری با پزشک متخصص طب اورژانس، پزشک عمومی، کارشناسان پرستاری و بهیاری به صورت ٢٤ ساعته آماده ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به مراجعین محترم است. واحد تریاژ در بدو ورود به بخش، آماده رسیدگی به بیماران ، قبل از گرفتن پذیرش و ارجاع آنها به قسمتهای مختلف اورژانس می باشد .

icu :

بخش icu واقع درطبقه اول در قسمت شمال شرقی ساختمان بیمارستان و با ٦ تخت فعال (شامل٥تخت vip و ١ تخت ایزوله) بر اساس وضعیت بیمار در تخت های یادشده ، بیماران استقرار خواهند یافت.

ccu :

بخشccu واقع درطبقه اول در قسمت شمالی ساختمان بیمارستان و با 7 تخت فعال (شامل6تخت vip و 1 تخت ایزوله) که بر اساس وضعیت بیمار در تخت های یادشده، بیماران استقرار خواهند یافت .

برخی از افتخارات کسب شده توسط بیمارستان :

  • دریافت لوح بیمارستان سبز (واحد خدماتی سبز) در سطح ملی توسط بیمارستان تأمین اجتماعی سنندج در سال ١٣٩٨
  • کسب رتبه اول بیمارستان تأمین اجتماعی سنندج در سال ١٣٩٧ برای سومین سال متوالی در میان بیمارستان های سازمان تأمین اجتماعی
  • کسب رتبه درجه ١ اعتباربخشی در سال ٩٤ از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
  • کسب گواهینامه ایزو ٩٠٠١ ورژن ٢٠٠٨ سیستم مدیریت کیفیت
  • کسب گواهینامه ایزو ١٤٠٠١ ورژن ٢٠٠٤ سیستم مدیریت زیست محیطی
  • کسب گواهینامه ایزو ١٨٠٠١ ورژن ٢٠٠٧ سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت کار
  • کسب گواهینامه بیمارستان دوستدار مادر و کودک

 

فاصله بیمارستان تا اماکن مهم :

فرودگاه8/8 کیلومتر
ترمینال6/4 کیلومتر
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *