هتل آریا ارومیه
هتل چهار ستاره آریا ارومیه در مهر ماه سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد .
آدرس و شماره تلفن :
ارومیه، خیابان طالقانی
044-32332222
انواع اتاقهای هتل آریا ارومیه :
اتاق سینگل رویال (تک تخته)
اتاق دابل رویال (دو تخت چسبیده)
اتاق توئین رویال (دو تخت جدا)
اتاق سه نفره رویال (سه تخت جدا)
دبل پلاس لاکچری (دو تخت چسبیده +یک تخت جدا)
اتاق چهارنفره (دو تخت چسبیده +دو تخت جدا)
فیستاروم (اتاق عروس داماد)
سوئیت رویال پنج نفره (دو تخت دونفره +یک تخت جدا)
سوئیت لاکچری سه نفره (سه تخت جدا)
سوئیت پرزیدنت (دو تخت چسبیده +یک تخت جدا)
جونیور روم پنج نفره (دو تخت چسبیده + سه تخت جدا)
بررسی امکانات هتل :
اینترنت وایرلس | دارد (نامحدود) |
درب ها | سیستم درب های ISSU CARD |
گاو صندوق امانات دیجیتالی | دارد |
رستوران | دارد |
کافی شاپ | دارد |
لاندری | دارد |
مینی بار | دارد |
باشگاه بیلیارد | دارد |
تلویزیون | تلویزیون LCD و DVD ، مجهز به سیستم ماهواره ای |
پارکینگ اختصاصی | دارد |
تاکسی سرویس | دارد |
آژانس هواپیمایی اختصاصی | دارد |
فاکس | دارد |
استخر و سونا و جکوزی | دارد |
فاصله تا اماکن مهم شهر :
فرودگاه | 14 کیلومتر |
ترمینال | 2 کیلومتر |
راه آهن | 11 کیلومتر |
بازار | 500 متر |
شرایط انجام رزرو :
۱- پس از ارائه درخواست اولیه و اعلام مبلغ پیش پرداخت توسط هتل، رزرو کننده می بایست در مهلت زمانی تعیین شده، نسبت به واریز وجه به حساب بانکی هتل اقدام و فیش واریزی یا حواله بانکی (شامل واریز نقدی به حساب، انتقال کارت به کارت در شبکه شتاب و یا پرداخت آنلاین) را به شماره تماس هتل نمابر و یا ایمیل نماید.
۲- هتل موظف خواهد بود پس از دریافت تصویر فیش بانکی (و یا دریافت تاییدیه الکترونیکی بانکی) و انجام رزرو، نسبت به تائید مبلغ حواله وصول شده و یا فیش واریزی و ارائه برگ تایید رزرو به میهمان اقدام نماید.
۳- رزروهای بدون پیش پرداخت یا بدون مکاتبه رسمی و کسب تاییدیه هتل فاقد اعتبار می باشد و هتل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
۴- هتل درخصوص جاماندن یا تاخیر و لغو وسیله سفر میهمانان هیچگونه مسئولیتی نداشته و در صورت عدم مراجعه میهمانان در روز مقرر به هتل مشمول شرایط ابطال و انصراف از رزرو خواهد شد.
۵- در صورت رزرو در قالب تور مقررات خاص تور در هتل اعمال خواهد شد.
۶- برابر با تعرفه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افراد زیر ۲ سال از پرداخت هر گونه هزینه معاف، افراد بین ۲ الی ۶ سال خردسال محسوب می گردند و قیمت نفر اضافه برای خردسالان نیمه بهاء و برای افراد بالای ۶ سال نرخ به طور کامل محاسبه خواهد شد.
۷- به نرخ های هتل ۹% مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود، در صورت افزایش نرخ مالیات ما به تفاوت نرخ دریافت می گردد.
شرایط پذیرش :
۱- ساعت ورود به هتل ملاک محاسبه نبوده و ساعت تخلیه اتاق قبل از ساعت ۱۲ ظهر و تحویل اتاق بعد از ساعت ۱۴ می باشد.
۲- میهمان می بایست درهنگام ورود به هتل برگ تایید رزرو و اصل فیش یا حواله بانکی (چاپی و یا الکترونیکی) را به مسئول پذیرش ارائه نماید.
۳- همراه داشتن شناسنامه عکس دار میهمانان و همراهان در زمان ورود و اقامت و رعایت شئونات اسلامی و مقررات هتل الزامی است.
۴- در صورت درخواست میهمان جهت افزایش زمان اقامت تا ساعت ۱۸ و امکان آن توسط پذیرش هتل ، معادل ۵۰% هزینه آن نوع اتاق و پس از ساعت ۱۸ هزینه کامل اقامت یک شب آن نوع اتاق از میهمان دریافت می گردد.
۵- در صورتیکه میهمان قبل از ساعت ۱۴ مراجعه نماید ، هتل وظیفه ای در قـبال ارائه اتاق نخواهد داشت و تنها در صورت امکان و خالی بودن اتاق میتواند همکاری لازم را داشته باشد.
۶- هتل در خصوص جهت، طبقه، رنگ و طرح اتاق هیچگونه مسئولیتی ندارد و شماره اتاق هنگام ورود میهمان به هتل توسط پذیرش تعیین می شود.
۷- در صورت اقامت افراد بیشتر از ظرفیت مشخص شده هر اتاق، نفر اضافی شامل پرداخت هزینه نفر اضافه بوده و منوط به دریافت تخت یا سرویس اضافه نمی باشد..
۸- میهمان موظف است در پایان اقامت رزرو شده نسبت به تخلیه اتاق در ساعت مشخص توسط هتل اقدام نماید و در صورت تمایل به تمدید، با هماهنگی و توافق پذیرش هتل ممکن خواهد بود.
لغو یا تغییر رزرو :
۱- تغییر تاریخ اقامت، تغییر نام رزرو کننده و لغو رزرو از لحظه تایید رزرو تا ۷۲ ساعت قبل بدون هزینه بوده و پس از آن هزینه یک شب به عنوان نوشو در فصول خلوت (آذرماه لغایت ۲۰ اسفند) و هزینه تمامی شب های اقامت به عنوان نوشو در فصول شلوغ (۲۰ اسفند لغایت آذرماه) شارژ خواهد شد.
۲- در صورتی که رزرو انجام شده به دلایل زیر توسط هتل لغو گردد، کلیه وجه دریافتی از میهمان بدون اخذ هرگونه هزینه ای به وی مسترد خواهد شد :
- دلایل امنیتی دولتی
- عدم سرویس دهی هتل به علت موارد فورس ماژور مانند قطع برق، آتش سوزی
۳- هتل تنها در تاریخ ورود رزرو، اتاق را جهت میهمان خالی نگه می دارد و در صورت عدم مراجعه میهمان تا ساعت ۸ صبح روز بعد، رزرو کنسل گردیده و هزینه آن مطبق بند ۱ کسر میگردد.
۴- چنانچه بعد از انجام رزرو، نرخ اتاق ها و خدمات درخواستی در هتل تغییر نماید رزروکننده موظف است ما به التفاوت هزینه اتاق و خدمات جانبی اعلام شده را پرداخت نماید.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟در گفتگو ها شرکت کنید!